Εκδήλωση αγάπης!

Εκδήλωση αγάπης!
Γράφει η Αργυρώ Χ.

Πριν λίγες μέρες, έλαβα το παρακάτω υπέροχο μήνυμα εκδήλωσης αγάπης από μια παλαιά μου μαθήτρια στο νηπιαγωγείο, με την οποία τώρα είμαστε φίλες στο facebook:

"Η Giota Koutsikou πανευτυχής μαζί με Αργυρώ Χατζηπαναγιώτου
16 ώρες · 
Όταν ήμουν μικρή πάντα με προσέχατε κυρία Ρούλα.! Είστε και θα είστε πάντα η δασκάλα μου και ακόμα περισσότερο σας έχω φίλη μου. Χαίρομαι που είμαι φίλη σας και πάντα με βοηθάτε. Για μένα είστε πολύτιμη και θα είστε μέσα στη καρδιά μου. Σας αγαπάω πάρα πολύ. emoticon heart"

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει καλύτερη ηθική ανταμοιβή, για εμάς τις/τους εκπαιδευτικούς, από τη διαχρονική αναγνώριση του έργου μας μέσα από τις εκφράσεις αγάπης των μαθητριών και των μαθητών μας !
Να είσαι καλά Γιώτα, εσύ και όλα τα παιδιά, εύχομαι να βρείτε την ευτυχία που σας αξίζει. Σας έχω μέσα στη καρδιά μου!  Α.Χ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο